DOLAR 34,8266 0.12%
EURO 36,8181 0.05%
ALTIN 2.978,971,23
BITCOIN %
İstanbul
°

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

adana haber - agrı haber - haber ajansı - akdag haber - akit tv haber - almanya haber - ana haber bülteni - news haber - ankara haber - arabistan haber - asayiş haber - spor haber - ataköy haber - avrupa gazetesi - avustralya haber - aybastı haber - azerbaycan haber - bağdat haber - bartın haber - başakşehir haber - basın bülten - batum haber - bayburt haber - beykent haber - bilişim haber - boomerang haber - çankırı haber - cnbc haber - cnn haber - dobra haber - doğuş gazetesi - dolunay haber - doruk haber - dünya haber merkezi - ermenistan haber - flash haber - fox haber - fox tv haber - fransa haber - gazete gündem - gaziantep haber - gaziantep haber - giresun haber - global bülten - gümüşhane haber - gümüşhane manşet/a> - gürcistan haber - haber28 haber - 365 haber - 365tv haber - haber60 haber - haber ajansı - haber aktif - best haber - birgün haber - objektif haber - haber özetleri - sizin haber - hakkari haber - hep haber - ığdır haber - ılgın haber - ingiltere haber - internet haber - iskenderun haber - istihbarat haber - kadının sesi haber - kanada haber - kanal24 haber - kanal7 haber - kanal a haber - kanal t haber - kapsam haber - karadeniz haber - karamürsel haber - kazakistan haber - kent haber - kıbrıs haber - kıbrıs tv haber - küçükçekmece haber - maçka haber - madtv haber - magazinpress haber - makedonia haber - malatya haber - megachannel haber - merkez ana haber - muş haber - olay tv haber - öncü haber - özbekistan haber - özgür haber - özlem haber - parti haber - pause haber - polis haber - samsun gazete haber - sandıklı haber - seçim haber - sendika haber - show haber - show tv haber - sivil haber - star tv haber - suriye haber - tatil haber - teşkilat haber - tokat gazete haber - trt1 haber - türkistan haber - tv5 haber - tvnet haber - ultra haber - ulusal bülten haber - ulusal kanal haber - vatan haber - uluslararası haber - yerel bülten haber - yeryüzü haber - zaman haber - adalet haber - adana gündem haber - alem haber - aliağa haber - amasya haber - anadolu manşet haber - ankara güncel haber - antalya haber - antep gazetesi haber - askeri haber - aydın haber - bağcılar haber - basın haber - beylikdüzü haber - beypazarı haber - beyşehir haber - bodrum haber - bomba haber - bozkır haber - cep haber - çeşme haber - denizli gündem haber - doğubeyazıt haber -elbistan haber - erzurum gündem haber - evrensel haber - evrim haber - gaziantep bülten haber - girişim haber - gölbaşı haber - 365 haber - 44 haber - 73 haber - 77 haber - aksiyon haber - arşiv haber - bir haber - channel haber - karadeniz haber - özet haber - port haber - sosyal haber - haber yazıyo - haber yelkeni - hemen haber - istanbul haber - istanbul son haber - kandıra haber - kars manşet haber - kayseri manşet haber - magazin tv haber - merzifon haber - nesil haber - news haber - onay haber - ordu manşet haber - şafak haber - samsun manşet haber - sarıyer haber - sarıyer son haber - sky haber - tarım haber - taşova haber - trabzon manşet haber - video haber - yükseliş haber - zafer haber - küre haber - haber - haber - anadolu haber - antakya haber - çarşamba haber - aksiyon haber - haber turu - ulusal haber - internet gazetesi haber - millet gazetesi haber" - moda haber -organik haber -smart haber -terme haber - zara haber
sponsor reklam
73 okunma

Müşteri Verisi Yönetimi Rekabette Öne Çıkarıyor

ABONE OL
2 Haziran 2024 03:24
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Chippin, 22 yıllık CRM tecrübesiyle başta perakendeciler olmak üzere müşterisiyle bağını güçlendirmek isteyen firmalar için CRM ve kampanya orkestrasyonunu kolaylaştıran Joyalty’yi geliştirdi. Joyalty ile firmalar kendi sadakat programlarını ve kampanyalarını self-servis olarak yönetebiliyor. Uçtan uca kampanya ve sadakat programı yönetiminde firmalara büyük kolaylık sağlayan Joyalty, markalara kendisine ait kapalı devre çalışabilen esnek sadakat programları ve uçtan uca kampanya yönetimi altyapısı sunuyor. Böylece firmaların müşteriyle bağ kurmasını pratik ve verimli hale getiriyor.

CRM altyapısıyla müşteriyi tanımanın pazarlama stratejilerinde önemli bir rolü olduğunu ifade eden Chippin CEO’su Sabri İnci, “22 yıllık CRM deneyimimizi Joyalty ürünümüzde bir araya getirdik. Joyalty firmalara sadakat programlarını hızlı bir şekilde hayata geçirme ve çok farklı kurgularda kampanyaları tek bir platform üzerinden uygulama imkânı sağlıyor. Başta perakendeciler olmak üzere bu altyapıdan özellikle gıda, kozmetik, giyim, yapı market, akaryakıt, dayanıklı tüketim, elektronik, turizm, restoran gibi çoklu ürün grupları olan firmalar faydalanabilir. Joyalty sağladığı esnek ve yönetimi kolay altyapısıyla pazarlama, CRM ve IT ekiplerini özgürleştiren bir ürün. Firmalar Joyalty’yle müşteri içgörülerini toplayabiliyor, müşteriye kişiselleştirilmiş teklifler sunabilyor. Üstelik Joyalty mevcut sistemlerle entegre olarak çalışabiliyor. Firmalar self servis ekranlarla ve yapay zekâ destekli yeni nesil veri analitiğiyle birden fazla kanalda, bütünleşik olarak kampanya ve sadakat program yönetimi yapabiliyor. Joyalty ile müşteri temas noktalarından topladıkları tüketici ve alışveriş verilerini merkezi bir veri tabanında toplayabiliyor. Bu sayede, markalar verilere tek ekrandan ulaşabiliyor, self servis kampanya yönetimi ekranlarından kurguladığı 150’den fazla kişiselleştirilmiş kampanyayı anlık olarak tüm kanallarda sunabilme kabiliyetini elde ediyor. Şablon iletişim kurgularıyla CRM manuel olmaktan çıkıyor, etkileşim aksiyonları hızlı ve kolay gerçekleşiyor” dedi.

Veriyi etkili kullanan yüzde 25’in üzerinde kar edebiliyor

Sadakat programlarıyla müşteri bağını aktif olarak kullanan markaların maliyet olarak da büyük kazanç sağladığını açıklayan İnci, “Birçok farklı kanaldan müşteriye ulaşmanın maliyetleri pazarlama alanında yüksek bütçeler gerektiriyor. 1 yeni müşteriyi kazanmak, mevcut müşteriyi elde tutmaya göre 5 kat daha pahalı. Global araştırmalar sadakat programı olan markaların olmayanlara göre yeni müşteri kazanım ve müşteri tutundurmada yüzde 88 oranında maliyet avantajı olduğunu gösteriyor. Verimlilik artışının yanında sadakat programlarına üye müşteriler, diğer müşterilere göre 2 kata kadar daha fazla harcama yapıyorlar. Firmaların sadakat ve kampanya yönetiminde pratik ve kolay aksiyon alabilmesini sağlayan Joyalty ile müşteri verisinin etkili yönetilmesine katkı sağlayarak müşteriyi doğru kampanyayla buluşturmanın önünü açıyoruz. Firmalar; sadakat ve kampanya yönetimini doğru yürüterek müşteri elde tutma oranında yüzde 5’lik bir artışla, karlılıkta yüzde 25’in üzerinde bir etkiye sahip olabiliyor” dedi.

Pratik ve hızlı kampanya yönetimi sağlıyor

Chippin; Joyalty ile sadakat yönetimi, kampanya yönetimi, hedef kitle yönetimi ve iletişime ek olarak analitik katmanlar sunarak firmaların pazarlama altyapılarını güçlendirmeyi hedefliyor. Joyalty sağladığı yapay zekâ tabanlı analitik modellerle; işletmelerin ürün önerileri, segmentasyon ve tahminsel modeller ile verilerini daha etkili kullanmasına yardımcı oluyor. Ayrıca doğru müşteriye kişiselleştirilmiş teklifler sunarak firmaların satışlarını artırmasına ve pazarlama bütçelerini daha efektif kullanmalarına katkı sağlıyor.

Hem ulusal ölçekteki markalara hem de KOBİ ve işletmelere operasyonel verimi yüksek, hızlı ve maliyeti düşük pazarlama ürünleri sunduklarını belirten İnci, “Tek bir platform üzerinden uçtan uca sadakat ve kampanya yönetimi gerçekleştirilmesine imkân sağlayan Joyalty, işletmelerin müşterilerine daha kişiselleştirilmiş teklifler sunarak etkileşimini artırmasında ve alışveriş bağını kuvvetlendirmesinde etkin rol oynuyor. Veriyi verimli kullanarak müşteriye özel stratejiler geliştirebilmek rekabette büyük avantaj yaratıyor. Joyalty ile sağladığımız altyapı hem müşteri sadakatini daha ileri seviyeye taşımaya hem de daha pratik ve kolay şekilde yeni müşteri kazanımına yardımcı oluyor. Chippin ile tüketici ve firmalar arasında kurduğumuz köprüyü; karmaşık veri kümelerini anlamlı bilgi bütününe dönüştüren Joyalty ile genişletiyor ve perakendeci ve müşteri arasındaki bağın güçlenmesine katkıda bulunuyoruz. Joyalty’nin sunduğu CRM hizmetleri halihazırda Türkiye’nin farklı sektörlerdeki lider markalarına hizmet veriyor. Vakko, Rossmann, Opet, Media Markt, Arçelik, Koçtaş, Tofaş gibi CRM referanslarına sahip olan Joyalty’nin CRM hizmetlerinden yılda yaklaşık 130 milyon işlem geçiyor. Joyalty’yle hizmet verdiğimiz portföy ağımızı genişletmeyi hedefliyoruz.” diye konuştu.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
Full HD Film izlededektifkıbrıs escortsex bonusu veren porno sitelerieryaman escortEscort Eryamanankara escortDeneme Bonusu Veren Sitelertanıtım yazısıeryaman escortkıbrıs escort bayansex bonusu veren porno sitelerisex bonusu veren porno siteleriporno izleDeneme bonusu veren sitelersex bonusu veren porno sitelerigaziantep escortgaziantep escortmersin escortkayseri escortkayseri escortsex bonusu veren porno siteleri
deneme bonusu veren siteler kullanıcıların uzun vadeli kazanç potansiyelini artırır. Kullanıcılar, bonuslar sayesinde stratejilerini geliştirip oyun becerilerini artırdıkça, uzun vadede daha kazançlı hale gelebilirler.
bahis siteleri kullanıcılara çeşitli spor dallarında bahis yapma imkanı sunar. Türkiye'de yasal bahis siteleri kadar yabancı bahis siteleri de popülerdir. Güvenilir bahis siteleri, lisanslı ve kullanıcı dostu arayüzleriyle dikkat çeker. Bahis sitelerinde yüksek oranlar ve geniş bahis seçenekleri bulunur.
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler